Hero Quest Tancerza
Opis zadania po którego wykonaniu staniemy się prawdziwym Tancerzem Ostrzy. Quest jest dostępny u mistrzyni Tancerzy Ostrzy Grafinii Nimue (Nithal [7,26])


Pierwsze zadanie.

Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja pierwsza - praca nadgarstków.

Zabij: Aligator (0/20)
Zabij: Kobra (0/20)
Zabij: Magiczny bazyliszek (0/20)
Zabij: Harpia (0/20)
Zabij: Orzeł górski (0/20)
Zabij: Śnieżny tygrys (0/15)


*Orły, Harpie, Kobry, Tygryski znajdziemy w Mrocznym Przesmyki i Zapomnianym Szlaku.
*Bazyliszki znajdziemy w Pieczarze szaleńców oraz Barwnej Jaskini.
*Aligatory to Złowrogie Bagna lub zasłonięte Jezioro.

Po wykonaniu zadania wracamy do Grafinii

Nagroda:

60k punktów doświadczenia oraz

Drugie zadanie - szybkość.
Nie zaczynaj zadania bez zezwolenia na tp do nithal


Quest ten składa sie z trzech biegów na czas. Będziemy musieli dostać się do pomocników tancerki i zdobyć od nich chorągiewkę.

1. Musimy obiec całe mury Nithal do jej pomocnika i wrócić mamy na to 2 minuty.
2. Mamy 7 minut by dostać się do pomocnika na Nizinie Wieśniaków, wziąć od niego flagę i wrócić do Grafinii.
3. Mamy 15minut by dostać się do lasu Tropicieli(Mapka gdzie znajduje sie Nutris), obok Nutrisa znajduje się 3 pomocnik nauczycielki - bierzemy flagę i spowrotem udajemy się do Grafinii.[Teraz właśnie potrzebne jest wykupienie teleportu. Polecana trasa to Nithal - Torneg - Las Tropicieli - Torneg - Nithal]

Nagroda:
65k punktów doświadczenia i

Trzecie zadanie. - umysł.

Mamy dostać się do Zajazdu pod złamanym Dukatem - Wejście (Nithal (52,55)) i porozmawiać  z Nieninque.

Musimy wziąć od niego mixturę dla Grafinii - problem w tym, że nie znamy języka w jakim się obsługuje. Jednakże wystarczy w dialogu trzeba wybierać wszystko co związane jest z miksturką dla nauczycielki.

Nagroda:

70k punktów doświadczenia i Czapka Orła
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja czwarta - o tym, jak bronić się bez tarczy.

Zabij olbrzym miotający(0/30)
Zdobądź tarczę olbrzyma i zanieś ją do Grafinii Nimue.

 


Olbrzymy możemy znaleźć w drodze do Andarum w kamiennej jaskini której strzeże Vonaros.

Nagroda:

80k punktów doświadczenia i Orle Ostrze

Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja piąta - udowodnij, że wiedza nabyta w poprzednich lekcjach nie poszła w las.


Zabij: Kozica szabloroga (0/20)

Zabij: Kozica brodata (0/20)

Zabij: Błędne ogniki (0/20)

Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/15)

Zabij: Krasnoludzki górnik (0/15)

Gnolle  w Wiosce Gnolli.
Krasnoludy w Kopalni Margorii.
Ogniki na Bagnach Chojraków.
Kozice w Baszcie Wilczych Kłów.

Zabijamy wszystkie i wracamy.

Nagroda:

88k punktów doświadczenia i Kaftan Mistrza Ostrzy

Szóste zadanie

Ostateczna próba - Grafinia teleportuje nas do lochów. tam wybijamy wszystko co się da (min. znajdują tam się Gnolle, Galarety, Ogniki ogólnie stworki ok. 60-68) Po zabiciu wchodzimy do portalu. Idziemy do Grafini - ona nam gratuluje, otrzymujemy:

88k punktów doświadczenia i Sokole Ostrze

Ankieta
 


Najlepsza Profesja To :
Wojownik 13,33%
Paladyn 6,67%
Łowca 33,33%
Tancerz Ostrzy 6,67%
Tropiciel 13,33%
Mag 26,67%
15 głosów łącznie


 
Dziś odwiedziło nas już 14 odwiedzających :-) ! ! !
Ta strona internetowa została utworzona bezpłatnie pod adresem Stronygratis.pl. Czy chcesz też mieć własną stronę internetową?
Darmowa rejestracja